Istoria Oriflame

Oriflame își are debutul în anul 1967, într-un mic birou cu două camere din centrul orașului Stockholm, doi frați, Jonas și Robert af Jochnick, și prietenul lor, Bengt Hellsten, s-au întâlnit și au discutat despre visurile și planurile lor. Aceștia își doreau să creeze un alt tip de companie care să ofere un alt tip de produse, să inoveze cumva piața de atunci. Ei au fost cei care au propus ideea de a oferi oamenilor oportunitatea de a beneficia de produse de înfrumusețare de înaltă calitate, inspirate de natura. În acea perioadă, acest lucru nu era un drum evident spre succes dar acest dialog dintre cei trei suedezi a marcat începutul unei călătorii incredibile care continuă să inspire și să dezvolte oamenii chiar și 50 de ani mai târziu.

Compania Oriflame este prezentă, astăzi, în peste 60 de ţări, are peste 3 milioane de consultanți independenți de frumusețe, care împărtășesc, promovează și vând produsele de înfrumusețare și Wellness.

Anul 1967 este momentul în care apare prima gamă de produse Oriflame, gama inițială conținea creme, rujuri și mascara, toate produsele fiind bazate pe plante și extracte de plante din Suedia. Fondatorii au insistat să nu testeze niciun produs pe animale, acesta fiind un deziderat de pionierat la momentul respectiv.

În august 1970 a apărut primul catalog Oriflame, cu 1000 de exemplare în total, acesta fiind considerat o metodă de vânzare inovatoare. 

Anul 1982 este anul în care Oriflame este listată la Bursa de Valori din Londra, fiind prima companie străină care a făcut acest lucru după cel de-al doilea Război Mondial. Iar pentru că fondatorii și-au dorit să aducă un spirit în nou au lansat în 1997 primul site global Oriflame.

Oriflame a început din anul 1999 să doneze și să susțină diferite cauze umanitare. Spre exemplu, pentru Fundaţia World Childhood, co-fondată cu Maiestatea Sa Regina Silvia a Suediei, Oriflame lucrează pentru a atrage atenția asupra situației copiilor marginalizați din întreaga lume.

Lansarea Centrului de Cercetare & Dezvoltare de ultimă generație include laboratoare  dedicate testărilor clinice, unde produsele pot fi testate de oameni reali pentru a obține rezultate reale.

Parcursul inovării nu s-a oprit aici iar în anul 2009 la Stockholm s-a deschis Institutul de Cercetare pentru Îngrijirea Pielii unde experți Oriflame au început să lucreze la proiectele de cercetare a pielii, menite să genereze următoarea inovație Oriflame în îngrijirea pielii. Iar una din cea mai mare inovație a produselor Oriflame pentru îngrijirea pielii până în prezent este Aspartolift, o tehnologie patentată inovatoare ce are puterea de a reda elasticitatea pielii, fapt dovedit clinic.

Compania a fost creată din respect pentru oameni şi natură dar și pentru a ajuta, deoarece Oriflame oferă persoanelor din toată lumea o oportunitate deosebită de afacere. Oriflame a creat acest concept special de afacere „Câștigă Bani Astăzi și Îndeplinește-ți Visurile Mâine” special pentru cei ce doresc să câştige bani încă din prima zi a activităţii lor ca şi consultant, pentru a-şi îndeplini ambiţiile şi visurile personale.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.